Bud vagyok, uram!

Senkit ne tévesszen meg, a blognak semmi köze nincs Christopher Paul Curtis - Bud vagyok, uram! c. művéhez. Talán felfedezhető némi hasonlat Bud és köztem, mindketten keresünk valamit. Nem vagyok Bud, de én is egy bud vagyok...

Desire

2012.12.20. 20:24 | Bud vagyok, uram! | Szólj hozzá!

Ryan Adams - Desire

Two hearts fading, like a flower.
And all this waiting, for the power.
For some answer, to this fire.
Sinking slowly. The wateras higher.
Desire

With no secrets. No obsession.
This time I'm speeding with no direction.
Without a reason. What is this fire?
Burning slowly. My one and only.
Desire

You know me. You don't mind waiting.
You just can't show me, but God I'm praying,
That you'll find me, and that you'll see me,
That you run and never tire.
Desire

 

Két szív, ami elhalványul mint egy virág.
És mindenki erre vár, az erőre.
Néhány válasz, ez a tűz.
Lassan süllyed, A víz magasabb.
Vágy.

 


Nincsenek titkok. Nincs megszállottság.
Ekkor irány nélkül száguldok.
Ok nélkül. Mi ez a tűz?
Lassan ég. Az egyetlenem és egyetlen.
Vágy.

 

 
Ismersz engem. Téged nem zavar a várakozás.
Éppen nem tudsz mutatni engem, de Isten, imádkozom,
Megfogsz találni engem, és látni fogsz engem,
Futsz és soha nem fáradsz ki.
Vágy

 

http://youtu.be/-zcOFN_VBVo

Címkék: zene dalszöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://budvagyokuram.blog.hu/api/trackback/id/tr114975360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása