Bud vagyok, uram!

Senkit ne tévesszen meg, a blognak semmi köze nincs Christopher Paul Curtis - Bud vagyok, uram! c. művéhez. Talán felfedezhető némi hasonlat Bud és köztem, mindketten keresünk valamit. Nem vagyok Bud, de én is egy bud vagyok...

Hooligans - Tartson örökké

2012.12.20. 20:31 | Bud vagyok, uram! | Szólj hozzá!

 

 

Hooligans - Tartson örökké

 

Kezemben a fényképed, szinte beszél hozzám,
Hallanám a hangod, de nem vagy itt már.
Ragaszkodom nagyon, nekem mindent megér,
De semmi sem örök, egyszer minden véget ér.

Harcolnék a változással, nem akarom hinni,
Hogy boldogságom dolgai meg fognak szűnni.
Sajnos rövid az élet, egy röpke gondolat,
Ne sirasd mi elmúlt, hát add meg önmagad.

De jó volna,
De jó volna,
De jó volna, ha minden így maradna!

Az összes dolog az életemben, minden jó és szép,
Az összes dolog az életemben, tartson örökké.
Az összes dolog az életemben, minden jó és szép,
Az összes dolog az életemben, tartson örökké.

Állok a mikrofonnál, mögöttem zenél a banda,
Összeköt már minket, ezer év hulláma.
Mondanék egy pár szót, figyeljetek még rám,
Csak a dalunk marad, de az élet elszáll.

Harcolnék a változással, nem akarom hinni,
Hogy boldogságom dolgai meg fognak szűnni.
Sajnos rövid az élet, egy röpke gondolat,
Ne sirasd mi elmúlt, hát add meg önmagad.

De jó volna,
De jó volna,
De jó volna, ha minden így maradna!

Az összes dolog az életemben, minden jó és szép,
Az összes dolog az életemben, tartson örökké.
Az összes dolog az életemben, minden jó és szép,
Az összes dolog az életemben, tartson örökké.

De jó volna,
De jó volna,
De jó volna, ha minden így maradna!

Az összes dolog az életemben, minden jó és szép,
Az összes dolog az életemben, tartson örökké.
Az összes dolog az életemben, minden jó és szép,
Az összes dolog az életemben, tartson örökké.

Az összes dolog az életemben, minden jó és szép,
Az összes dolog az életemben, tartson örökké.
Az összes dolog az életemben, minden jó és szép,
Az összes dolog az életemben, tartson örökké.

Címkék: zene dalszöveg

A bejegyzés trackback címe:

https://budvagyokuram.blog.hu/api/trackback/id/tr994975368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása